» SOMMARLUNCH


Skördade årets första potatis igår! Jag har aldrig odlat potatis tidigare så jag måste erkänna att det var lite exalterande att dra upp potatisen *hehe* 

Ljuvligt gott smakade de tillsammans med sill, gräddfil, egenodlad gräslök och egenodlade sockerärtor :) Detta skulle jag kunna äta varje dag i veckan. Såååå gott! Nåja, jag hade även kunnat varva det hela med en mumsig Ceasar sallad någon gång emellanåt :o)



» Pappa

Det får bli sill och potatis i morgon. I dag har vi badat i Kroken för första gången.

Svar: Hoppas det var skönt!
Linda Einemark

2014-07-08 // 16:35:48

Åh va gott! Nyskördad egen potatis är den absolut bästa. Är det egen inlagd sill till?

Svar: Näää.. köpesill, men god ändå. Abbas franska löksill och kräftmarinerad "finsill" :o)
Linda Einemark

2014-07-08 // 22:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback