» ÄNTLIGEN NY HATT- OCH SKOHYLLA

Den här svarta sko- och hatthyllan köpte jag på Blocket för att bara ha lite tillfälligt när nya farstun vart klar. Ett tag så orkade jag inte leta efter en ny och när jag väl började kika så upptäckte jag att väldigt många sko- och hatthyllor hade silverfärgade metallstänger både för att hänga galgarna på och för att ställa skorna på.
 
 
Det känns som fel stil hemma  hos oss, för modernt och jag har därför letat efter hallmöbler helt i vitt trä. I veckan hittade jag det äntligen på Mio! De har säkert funnits i sortimentet ett tag, men på något sätt så måste jag ha missat det.
 

Att montera skostället gick bra, men när jag skulle sätta ihop hatthyllan så vände jag nog varenda del på fel håll *hihi* så det tog sin lilla tid, läs: 2 timmar innan den var ihopsatt och klar. Jag är iaf väldigt nöjd med resultatet!!!
 
När jag ändå var igång så passade jag på att spray den svarta spegeln i hallen vit. "Ny" spegel på 3 minuter. Så himla smidigt!
 

Föresten, ser ni de där vita skorna på skostället. De är från Vagabond och i skinn. Så otroligt mjuka och sköna. Jag älskar dem. Söta är de också. Vita tygskor överlever ju knappt en regnig dag, men detta har hållit sig fina med hjälp av lite vit skokräm då och då :)
 


» Emily

Vad fint det blev! Vi skrattade åt din hatthylla på festen...inte för att den var ful utan för att den "gav vika"! 😊 Hälsa Joel att han får dra ner på jackinköpen...han tar ju upp varenda galge! 😉

Svar: Haha, ja han har på tok för många jackor (läs: 1) *hihi*
Linda Einemark

2014-06-04 // 22:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback