» NY FRISYR

 
Idag har jag varit och klippt mig. De senaste 10 åren så har jag haft rätt långt hår, men nu kändes det så himla slitet att jag kände att det var dags att klippa av det en rejäl bit. Sen kände jag att det eventuellt kunde vara trevligt med en lite mer vuxen frisyr. Man är ju ändå 30 snart lixom :o) Just nu så känns det väldigt bra, men bli inte förvånad om jag sparar ut till långt igen *haha* Sen har jag även tonat håret i en kallare nyans. Va?! Tänker ni nu, det syns ju inte. Och nej, det är helt riktigt det gör det inte. 500 spänn åt helvete. Och då frågade jag verkligen innan. Är du säker på att det kommer bli någon skillnad? "Ja, ja absolut" fick jag till svar. Jösses alltså :o)
 
Skulle även hämtat ut min förlovningsring idag som jag lämnat in för värdering och förminskning, men den visade sig vara på tok för liten nu. Jag fick inte ens den på den på fingret så jag ska komma in igen nästa vecka så ska de ha fixat till det. Inte för att jag han ha den så länge innan jag lämnade in den, men jag saknar den redan!
 
Nu ska vi snart laga middag, sen blir det Let's Dance! :o)
 
 


Riktigt snyggt blev det med håret, du passar bra i den frisyren.

Svar: Tack, va snällt! :)
Linda Einemark

2014-03-07 // 23:31:56

Sjukt snyggt! :D

Svar: Roligt att höra :o)
Linda Einemark

2014-03-08 // 00:38:11
» Karin

Jättefint!

2014-03-08 // 16:41:14
» Pappa

Väldigt snyggt Stumpan . inte en dag för tidigt.

2014-03-09 // 08:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback