» UNDERBAR LÖRDAG

 
Jag älskar när man går och lägger sig på kvällen och det regnar och blåser och sen när man vaknar upp nästa morgon så är det alldeles fantastiskt väder! Som idag, 8 grader, sol och lite vind! Eftersom jag somnade i soffan med huvudet i Joels knä igår (mysigt!) halv tio så var jag pigg som en lärka imorse klockan åtta. Så jag började dagen med en Power walk. Jag gick min vanliga runda vilket är runt Stensjön och tillbaka. Brukar ta runt 45 minuter och känns lite lagom så där :o) Efter promenaden så körde jag styrketräning utomhus, push ups, leg unders och triceps dips.

Igår efter jag vart och klippt mig så lyxade jag till det med att gå och köpa en bukett med tulpaner. Just nu är jag såld på tulpaner i rosa och lila färger då de matchar så fint till kuddarna i tv-rummet :o)
 
Idag funderar jag på om vi skulle åka en sväng till Sandsjöbacka och gå ännu en sväng i naturen. Man kan lixom inte få nog att vara ute nu när det känns så vårigt och härligt. Och när vi då ändå är nere åt Kungsbacka hållet så kanske man skulle passa på att åka till Freeport och se om man hittar moroccanoil, vårskor och en skaljacka.
 
Hoppas ni får en fin lördag!
 
PS. Kul med lite kommenarar på nedanstående inlägg föresten! Jag ser ju att ni läser, men det haglar inte så tätt mellan kommentarerna *hehe* ;o)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback