» HÖSTIG GÅ-BORT-PRESENT

 
I onsdags var vi och hälsade på Anna och Markus i Alingsås. På väg hem från jobbet så svängde jag förbi Erikshjäpens loppis och köpte en korg och handduk för en ringa summa. I korgen la jag äpplemuffinsen, äpplejuice och ett gäng äpplen :o)
 
Efter vi fått väldigt god mat hos Anna och Markus så gick vi den "snitslade" banan "Ljus i Alingsås". Jag trodde nog att det skulle vara mer ljus, lite som på Liseberg, men det var mer ljuskonst. Vackert på sitt sätt, men kanske inte jättemärkvärdigt, men sen förstår jag mig inte på konst heller *hehe*
 
Efter promenaden så gick vi ovh fikade på ett fik som låg på en liten innergård. My god så mysigt! Jag tror faktiskt inte jag har vart i centrum i Alingsås innan, men det verkade ju hur härligt som helst. Hoppas och jag och Anna får till en liten "strosa runt dag" innan jul! :o)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback