» SYDAMERIKA

Nu är det sannerligen inte lång tid kvar tills vi åker till Sydamerika på semster i tre och en halv vecka! Min sambo är vansinnigt orolig för att tjuvar ska läsa på min blogg att vi inte är hemma och att vi ska få inbrott pga av detta. Jag anser att den risken är minimal, men till er tjuvar där ute så vill jag ändå säga. Svärföräldrarna bor i huset bredvid och har hököga på vårt hus så det är ingen idé att ni försöker er på något! Så det så! :o)

Här nedan ser ni en bild på hur vi kommer att åka och vårt resschema. Om ni är nyfika på detaljerna så kan ni läsa mer här.

 
 
Det är alltså en organiserad resa och vi har inte behövt lyfta ett finger för att planera något. I vanliga fall så är jag ett kontroll freak av rang, men jag insåg att för att sy ihop en sån här resa på ett lika bra och effektivt sätt så hade jag behöver lägga ner väldigt många timmar på research så för just denna resa så känns det faktiskt helt rätt att åka med en grupp. Det behöver ju inte betyda att man inte kan avvika om man känner för det och hitta på egna grejer :o)

Som  ni ser är det ett späckat schema, men det känns som att alla de höjdpunkter som jag alltid velat se är med, Rio de Janerio, Iguazu falls, Buenos Aires, Titicacasjön med solön och de flytande öarna, Anderna och Machu Picchu.

Rio de Janerio

Iguazu falls
Buenos Aires

Machu Picchu

Jag har lixom svårt att förstå att vi ska få se och uppleva så mycket fantastiskt de kommande veckorna. Men det känns jättebra att vi gör denna resa nu och att hjärtat är lika sugen som jag på att få komma iväg!

Jag ska försöka att blogga lite meddans jag är borta, men jag vet inte hur uppkopplingen kommer att vara så vi får se. Vill ni följa mig på Insta så heter jag thisislindisplace. Förmodligen så kommer jag ha lättare att lägga upp bilder där :o)
 


Åh ni kommer ha det såå underbart!!
Tänk vad mycket fantastiskt och enastående ni kommer att få se.
Kram

2014-10-21 // 21:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback