» DIAMANTLYKTOR

Hur härlig är inte kvällssolen! Den ger ett så mjukt och fint ljus och sprider ett lugn på något vis :o)

Idag är det fredag vilket känns fantastiskt skönt! Trots att det bara vart fyra arbetsdagar denna veckan så har den känts lång. Min mage har bråkat med mig så jag har inte känt mig på topp. Förhoppningsvis blir helgen och nästa vecka bättre! :o)

 
De här fina ljuslyktorna i form av diamanter kom med posten denna veckan. Gillar dem massor! Såg liknande i en inredningsaffär för ett tag sedan, men då var de väldigt dyra så när jag via Insta hittade dem på Bonprix för 149 kr för två så var jag tvungen att slå till :o)
 

Nu har det gått ett tag sedan jag målade väggarna och i köket och jag har lixom känt in färgen och jag måste säga att jag gillar den mycket mer än den kritvita vi hade innan :o)
 
Just det ja, vi har ju köpt nya dynor till köksstolarna oxå. Egentligen så tycker jag det är finast utan, men det blir ju så hårt för rumpan så ibland får funktion gå före utseende :o)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback