» FÖRVARING- HALL

 
För ungefär tre år sedan så köpte jag de här lådorna som nu sitter på väggen intill dörren. De har legat i garderoben på ovanvåningen fram tills nu för att jag inte vetat vart jag sa ha dem. Så plötsligt som en blixt från klar himmel så kom jag på att de skulle vara himla käcka att ha i hallen för att förvara småsaker i så som nyckar, solglasögon och sånt i :o) Jag förstår inte varför jag inte kommit på denna brillianta idé tidigare *hihi*
 

Jag har inte speicellt gröna fingrar och därför så gillar jag växter som är tåliga. Och med tåliga så menar jag växter som man kan glömma att vattna på en vecka fjorton dar utan att de dör. De här växterna i entrén är den typen av växter. Det är någon form av tjockbladig murgröna som växer som ogräs oavsett om de får vatten eller ej. Kan varmt rekomenderas :o)
 

Hoppas att ni får en kanonskön helg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback