» NY HYLLA I KÖKET

 
Det var alltså denna hylla vi köpte på Ikea i helgen. Den heter Vittsjö  och kostar ynka 499 kr. Jag har spanat på en liknande hylla tidigare som kostade närmare 7000 kr vilket jag tyckte var på tok för dyrt. Väldigt kul i sånna lägen när man inser att Ikea har något nästan lika dant fast för en bråkdel av priset! Nu fattas det bara en rätt stor tavla över hyllan. Jag har en ide på en jag ska göra själv, men den innebär mycket klippa och klistra i datorn så det kommer nog ta ett tag innan jag får tummen ur och slutför den.
 

För fem kronor styck så köpte jag de här fina böckerna i brunt läder och med guldsidor på second hand i Kvarnbyn i Mölndal. Perfekta för att stapla grejer på!
 


Jättefint!!! Kanon verkligen :)

Svar: Ja det blev inte så pjåkigt 😊
Linda Einemark

2015-04-29 // 22:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback