» PÅSKFINT I KÖKET

 
Idag är det långfredagen! Hur gött är det inte att vara ledig!? Jag gillar påsken för den känns så kravlös, man pyntar som man vill eller så mycket man vill och ägnar sig åt avslappnande aktiviteter som till exempel att äta hejdlöst mycket godis och god påskmat :o)
 
Förra året.. eller var det året innan det?! Tiden går så himla snabbt.. så gjorde jag de här äggen på keramikkursen. Nu när jag har samlat på mig lite ideer så tror jag faktiskt att det är dags för att gå kursen igen. Eller kurs och kurs, man kommer det och fixar med lera, det är ju inte direkt någon undervisning, men det passar mig. Inte för att jag på något sätt är fulllärd! Utan för att jag gllar att trixa själv :o)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback