» DIY TAVLA AV TAPET

 
 
Det har känts lite tomt över hyllan i köket ett tag nu så när jag var på Ikea sist så fick jag med mig denna ram hem. Jag visste inte riktigt vad jag skulle sätta i den, men jag kom på att ett stycke tapet med någon schyst text på kanske skulle vara fint. Det blev faktiskt bättre än vad jag hade tänkt mig. Gillar att tapeten är lite romantisk och texten ganska hård :o) Egentligen så hade jag bara tänkt ha detta motiv tills jag beställt en plansch jag spanat in, men nu kanske jag tar och väntar lite med det :o)
 
 
Korgen längst ner köpote jag på AfroArt när jag var inne istan i måndags. Tycker den är riktigt snygg och den gjorde sig bra som kuddförvaring i hyllan :o)
 


Tavlan blev super! Hur gjorde du texten?

Svar: Tack! Jag skrev först lite löst med blyerts innan jag målade med en pensel. Jag använde svart akrylfärg som jag spädde ut med lite vatten för att få den mer lättjobbad :o)
Linda Einemark

2015-08-09 // 09:29:11

Wow! Det var bra gjort!!

Svar: Tack! :o)
Linda Einemark

2015-08-10 // 20:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback