» GÄSTRUMS PIFF


Då har man piffat lite i gästrummet då :o) Det här är ett rum som generellt inte får så jättemycket kärlek vilket nog beror på att jag inte vistas i rummet så ofta. Mest när jag pysslar, vilket iof är ganska ofta, men inte alls lika ofta som jag är i vardagsrummet :o) Därför är det mycket roligare att piffa i just vardagrsummet (och köket).

Jag har iaf satt upp en ljusslinga i hörnet vilket jag tycket höjde mysfaktorn rejält i rummet :o) Bollarna köpte jag när jag och Joel var i Paris i en affär där man kunde plocka ihop vilka bollar man ville.
 
 
Jag har även stylat om lite på hyllan jag gjorde för många år sedan. Vänt böckerna med ryggarna innåt för ett mer enhetligt intryck samt piffat lite med växter å annat :) Det är lite riskabelt att ha växter i det här rummet för eftersom jag inte är inne här så ofta så glömmer jag lätt bort att vattna :(


Ikea pallarna fungerar väldigt bra som piedestal :) Just pallar tycker jag är väldigt bra att ha ett gäng. Perfekt att plocka fram när man har fest och man är många. Tavlan med alla magneter ("vanlig" tavla målad med magnetfärg) gillar jag väldigt mycket just för att den påminner mig om alla resor. Jag brukar nämligen köpa en magnet i varje land jag besöker vilket gör att jag inser att man hunnit bocka av ett gäng länder genom åren :o)
 


Dom var super duper goda!!!

2015-08-30 // 17:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback