» Marrakech design


Nu är vi tillbaka i Mölndal igen efter tre härliga veckor i Grekland och uppåt västkusten! 😃  I Uddevalla fick jag träffa min bästis dotter för första gången. Sjukt go liten tjej! 😍 Synd att man inte får snuffsa på henne oftare!

Idag var jag inne istan när butikerna öppnade och spenderade fyra timmar med att promenera runt bland olika affäree och äta sushi-lunch. Det är inte klokt vad fort tiden går när man shoppar. Tur att inte Joel var med. Han hade blivit tokig på mig 🙈 

Hittade iaf en svart långklänning, en silvrig kjol, två halsband och lite inredningsgrejer 😃 Den här lilla skålen på bilden ovan köpte jag på Marrakech Design som sålde ut all inredning för halva priset. Sånt gillas! 😄👍

Nu ska jag snygga till mig för vi ska in till Linne och käka middag på Pinchos! 😃




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback