» NY VAS

 
Jag hittade finaste vasen på Blomstermakarna i Mölndal igår! Dessutom så hade jag ett presentkort som jag trodde att jag bara hade runt 40 kronor kvar på, men det visade sig vara mycket mer så denna blev så gott som gratis :o) Jag har spanat in den tidigare fast då i rak modell. Den välvda är tydligen ny för hösten.
 
Jag tyckte krondillen var så vacker så den fick agera blomma. Dessutom så sprider den en underbar doft i köket som gör en välsigt sugen på kräftor och räkor. Kanske får bli lite sånt på fredagsmyset :o)
 
Här hemma pågår det tårtförberedelser för fullt. Jag ska leverera tre doptårtor tills på söndag plus en del kakor. Det känns som att det var länge sedan jag gjorde tårtor sist så jag är väldigt taggad :o)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback