» VEM HAR SAGT ATT TAVLOR MÅSTE HÄNGA PÅ VÄGGEN?

 
Man kan ju faktiskt ställa dem mot väggen oxå :) Sedan måste man ju inte heller ha motiv i alla ramarna. Jag tycker att ramar i sig kan vara väldigt fina och de ger ett grafiskt intryck som tilltalar mig :)
 
Den stora ramen var tidigare brun, men med sprayfärg gjorde jag den svart istället. Även den guldiga har jag sprayat från svart till just guld.

 
Det är svårt att ta kort på ramar för de blänker så i glaset. Det är iaf svartvita motiv som jag skrivit ut. Hittar man bara högupplösta bilder och har tillgång till en hyffsad skrivare så blir det riktigt bra :o)
 
 
Min vy från soffan just nu :o) De vackra blommorna jag fick av Åsa håller sig fina än!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback