» MARMORLAMPA


Lampfoten som står längst till höger på skåpet köpte jag för 40 spänn på loppis veckan. Egentligen så är det förmodligen meningen att det ska vara en skärm på den, men jag tyckte den gjorde sig bättre med bara en stor glödlampa. Nu ska jag bara byta kontakt på den från en ojordad till en jordad, annars blir det lite svårt att tända den :o)
 
Jag gillar att placera lampor i mörka hörn som lyser upp och får rummet att kännas större.
 
 
Så här lite otillgängligt uppe på ett skåp så tycker jag att det är vansinnigt praktiskt med plastblommor. Man glömmer ju så lätt bort att vattna dem annars *hihi* Dessutom så står de ju så högt upp så man ser dem inte på nära håll vilket gör att jag är rätt säker på att ingen skulle kunna gissa sig till att dessa är fejk :o)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback