» NY INREDNING

 
Nu har vi äntligen kommit ordning i vardagsrummet! Ett nytt svart skåp (Hemnes från Ikea) har fått flytta in. I skåpet har Joel alla sina filmer och spel och för att det inte ska se för påttrigt ut så har jag spänt upp tyg bakom glasrutorna :) Bytte även ut knoparna mot en roligare variant i porslin.
 
 
Den svarta korgstolen är köpt på Ikea och den marockanska puffen hittade jag på Blocket :)
 
 
Puffen är fylld med gamla kläder. Närmare bestämt med de kläder jag använt och sparat från 2003 till 2012 typ :) Har mycket glittriga partykläder från den här perioden. Glittriga, små och tighta *haha* Gud så obekvämt :-p
 
 
Ser nu att jag behöver puffa in sladdarna under skåpet. Det kan vara en av de värsta sakerna som finns i inredningsväg, synliga sladdar.
 
Har även satt upp nya läslampor bakom soffan, en på varje sida. Först så köpte jag svarta i lite industristil, men det passade inte alls. Hade de varit lite mindre så kanske de hade funkar,men näää :) Blev istället dessa vita från Ikea. Mycket Ikea nu, men ibland har de faktiskt bra grejer!
 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback