» NYTT PYNT FRÅN MIO

 
Är man medlem på Mio så fick man i dagarna en rabattcheck som gav 300 kr i rabatt när man handlade för 600. Självklart så kunde jag inte hålla mig utan kom hem med både pynt och kuddar :o) Bland annat så köpte jag den här avlånga lådan i glas och de lila ljuskopparna.
 
 
Tycket den var lite tjusig och så kan man ju variera vad man har i den väldigt mycket. Variation förnöjer som man brukar säga :o) Dessutom så är den så pass låg att den inte skymmer tven eller är i vägen när man drar ut tven från väggen och vinklar den. Ljuslyktan till vänster fick jag av Joels föräldrar i julklapp.
 
 
Tycker det är fint att placera prydnadsaker och ljushållare på böcker. Det ramar in och ger lite olika höjd och dimension till inredningen :o)
 

Skåpet här till vänster köpte vi för 200 kronor på Blocket. Då var det brunt och fult, men efter fem (!) lager med färg så vart det vitt. Nu ska jag bara sätta dit lite spröjs oxå så blir det perfekt! Jag gillar att det inte är så djupt och dvs inte helt kvadratiskt. Tycker djupa smala högskåp kan ha en tendens att se lite klumpiga ut ibland.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback