» NYTT VITRINSKÅP

 
I helgen som gick så var jag och Joel som bekant en sväng på Ikea där vi köpte det här skåpet (hemnes). Har samlat på en massa härliga inspirationsbilder på Pinterest över svarta skåp så det fick därför bli just ett svart. Det passade väldigt bra om jag får säga det själv :o) Jag har beställt nya knoppar till det och sedan ska jag sätta tyg på insidan av glaset så man inte ser alla härliga färger spel och film i skåpet ;o)
 
Joel var duktig och satte ihop det och sedan skulle vi gemensamt justerna in dörrarna. Vad är det för gångjärn som Ikea uppdaterat till egentligen?! Det var ju stört omöjligt att få det bra! Snacka om produktutveckling som gått åt fel håll.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback