» FREEEEEDAAAAAAG



Fredag och snart semester! Hur härligt är inte det?! 😄 Ikväll blir det AW med jobbet, imorn sol, fika på altanen och sedan lite shopping på stan innan det vankas drickbart och mat på stan! På söndag funderar vi på att göra en utflykt, men vi får väl se vad vi hinner med. Det är ju rätt gött att vara hemma oxå 😊 

Lampan på bilden fyndade jag på loppis i Vänersborg. Det består egentligen av en sån där elektrifierad oljelampa och glaspumla som jag tror suttit på någon toalett. Tyckte det blev ganska fint ihop iaf 😃 Nu ska jag bara dra el dit oxå så lampan lyser och vi får igång lite musik 😃 



Nu är det väldigt nära tills pionerna blommar i trädgården! Typ tre veckor senare än förra året 😁 Hoppas de slår ut snart så vi hinner njuta av dem innan vi åker till Grekland. Ja ja, jag vet.. det är ett himla tjat om Grekland, men det ska bli så härligt! 😃 

Hoppas ni får en fin fin helg! 😘




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback