» RABARBERBLAD OCH TAKLÖK


Så här blev rabarberbladen jag gjorde för ett tag sedan 😃 Jag trodde det skulle bli svårt att få bort bladet när betongen härdat, men det mesta gick att dra av och resten var lätt att borsta bort med en skurborste när det torkat. Det var riktigt roligt att gjuta i betong så det kanske blir fler projekt 😊

Idag var det så fint väder så jag passade på att jobba hem ifrån. På lunchen satt jag ute på altanen och njöt med en bok 😛


Det frodas verkligen ute vilket är väldigt kul! Det enda som gärna hade fått sluta växa är taklöken som är mycket snyggare platt 😊 

Efter jobbet så fikade jag med några vänner istan. Så himla skönt att kunna ha endast klänning trots att det är kväll! Jag hoppas på fler dagar likt denna! Ljumna kvällar lär det iaf i Grekland dit vi åker snart! Wiiiiiiii! 😃




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback