» HM HOME

 
På väg hem från Grebbestad så var vi inne på H&M Home i Tanumshede. Älskar H&M Home! De har så mycket fint! :o) Det här fatet med spegelbotten fick följa med hem. Även de små vita ljuskopparna med guldig insida är köpta på H&M Home.
 

Här hemma på går projek: Måla farstun. Ett ganska tråkigt projekt om jag ska vara helt ärlig, men det blir fint! Det blir lite roligare om man lyssnar på pod samtidigt som man målar, men jag märker att jag drar mig för det. Planen är iaf att det ska vara klart till semestern :o)
 
Ev så får jag fira färdigställandet med nya möbler till farstun och kanske en hortensia ;o) De möbler vi har nu har rostat så nästa gång blir det nog möbler i trä istället. De står ju trots allt ganska skyddade under taket :o)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback