» NYTT TYG TILL STOLARNA I KÖKET


I söndags när jag väl lagt på nya duken så insåg jag att det var hög tid att byta tyg på sitsarna och jag kom då på den brillianta idén (humble much? *hehe*) att använda samma panelgardin så jag åkte till Frölunda Torg och köpte tre meter till men i en lite annan nyans. Självklart så kunde jag inte hålla mig tills på måndagen då jag ändå hade åkt förbi, nej nej, så jobbar inte jag. Vänta vad betyder det lixom? :o)

Sen var det bara att klippa till lagom stora bitar och häfta fast på undersidan. Tog väl en si sådär halvtimma (om man bortset från turen till affären). Det var inget fel på det blå tyget heller, men ibland (läs:ofta) så behöver man lite förändring helt enkelt :o)

Innan:
 


Jättefint!! Kan tänka mig att den nya duken + stolarna går fint i ton med den fina ljus-lyktan/spisen :)

Svar: Jo det vart inte så pjåkigt :)
Linda Einemark

2015-03-13 // 08:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback