» ÄPPELBLOM


Idag var det minsann inget höjdarväder, men det gör inte så mycket för jag har lite tårtfixande att göra :o) Sen ska jag sätta upp två hyllor och en klädstång i sovrummet oxå. På hyllorna tänkte jag ställa en del av mina väskor som jag de senaste åren haft inknödda i en garderob. ”Inknödda” är rikssvenska för den som undrar ;-p

Ser man aldrig väskorna så glömmer man lixom av att man har dem vilket resulterar i att man byter väska alldeles för sällan. Jag tänkte att om de finns lite mer tillgängliga så kanske man gör det oftare. På klädstången tänkte jag hänga ”morgondagens kläder” om ni förstår vad jag menar :o) Jag har en bild i mtt inre om att det kommer att bli skitsnyggt. Hoppas nu bara att det stämmer med verkligheten oxå *hehe*

Jag fortsätter att passa på att ta in små kvistar från äppleträden så länge de blommar. Enda nackdelen är att de inte står sig speciellt bra i en vas så man får byta ofta, men vi har ju minst sagt en del att ta av så det gör inte så mycket :o)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback