» BLÅ TONER PÅ TV-BÄNKEN

 
Varför kan ingen tillverka en tv i en annan färg än svart!? Och då menar jag inte själva ramen utan ytan bildytan. En 55 tums svart blubb på väggen känns ju varken speciellt harmoniskt eller snyggt. Jag vill ha en tv som ser ut mer som en tavla och där man har en fin bild när tven är avstängd. Visst man kan ha ett bildspel rullandes, men då måste ju tven vara på :o(
 
Nåja.. :o) Under tven står iaf en tv-bänk som vi köpt på Blocket och som jag målat om. Just nu har lite vita, blå och mässingssaker fått flytta dit :o)
 
 
Marmorfatet är köpt på Lagerhaus och den blå vasen på loppis i Falköping för några helger sedan. Jag vet inte vad de här blå blommorna heter, men det växer ett gäng sånna i våra rabatter :o)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback