» FINA LÅDOR

 
På Iems hittade jag de här fina lådorna :o) Ja det var väl det hela.. typ *hihi*

Men nu när jag tänker på det så har jag faktiskt en massa lådor liggandes så man kanske skulle ta och klä om dem med lite överbliven Cole & Son tapet med björkstamsmönster. Kan nog blir väldigt tjusigt! Ja så får det nog bli.. :o)
 


Vilket bra tips! Såg att Hemtex hade något liknande och tänkte kanske förvara alla "viktiga papper" i en sån snygg istället för i den där "viktiga papper" högen som bara växer... Passar på att skicka ett stort Gilla till alla dina inlägg, har sällan sett manen till så händig och påhittig inspiratör! Tack för det.

Svar: Vilken fantastisk komplimang! Den värmde ska du veta :) Ja pappershögar på skrivbordet ser bara för tråkiga ut. Nu är ju inte karln min lika pigg på att faktiskt lägga papperna i lådan, men vi har gjort en liten deal som går ut på att han lägger dem på lådan och jag sedan lägger den i *haha*
Linda Einemark

2015-05-11 // 06:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback