» KAKTUS

 
Jahapp, då har man gått och blivit med kaktus då! Hittade denna på blomsterlandet för ynka 199 kr. Billigt tycker jag för en så pass stor växt :o) Jag trodde att man i princip inte skulle vattna kaktusar alls, men när jag googlade lite så insåg jag att de under sommarhalvåret ska ha vatten 2-3 gånger i veckan på morgonen. Dock så gillar de inte att stå i vatten så man ska väl kanske inte överdosera :o)
 
Det är nästan så man får lite Vilda Västern vibbar med kaktusen och Mexicougnen. För mitt inre så hör jag den där visslande vinjetten och ser hur en torr risboll blåser förbi *hihi*
 
Denna veckan så håller jag på och fixar lite inför lördagens doptårtor. Jag gjorde lite dekorationer igår och ska fortsätta ikväll tänkte jag. Riktigt roligt att sitta och pilla. Speciellt när det blir som man tänkt sig :o)
 


Spännande med tårtorna, blir säkert kanon!! :)

Svar: Jag är nöjd *emoji som rodnar lätt* Hihi!
Linda Einemark

2015-05-07 // 08:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback