» MÄSSINGKRUKA

 
 
 
Jag har varit på jakt efter den här mässingskrukan från Plantagen ett bra tag nu, men den har varit slut över allt :o( När jag var inne på Plantagen idag i Mölndal så hittade jag först inga så jag frågade personalen på golvet och de sa att de inte hade några. Men vad skådar då mitt förvånade öga när jag tomhänt spatserar ut genom kassorna. Jo mässingskrukor som står alldeles ensamma på en bänk bakom kassorna och bara väntar på mig. Jag trodde först de kanske var paxade, men det var de inte :o) Så nu har jag planerat om Monsteran och bytt från den turkosa krukan till mässingskrukan. Joel gillade inte den turkosta heller så förhoppningsvis blir han glad när han ser denna :o)
 
DIY piedestal med material från Lagerhause och bricka från Hemtex som jag sprayat vitt :o)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback