» VÅRT KÖK


Jag måste säga att jag än så länge är jag väldigt nöjd med köksbordet och stolarna vi köpte nyligen! Sen att vi kom över alltsammans till et bra pris gör ju inte det hela sämre :o) Nu ska jag bara fixa en tavla över hyllan som står bakom tegelväggen. Jag har ide om en jag ska göra själv, men den kräver en hel del trix och fix i datorn och det vetti tusan när jag får tummen ur att göra det så jag funderar på att beställa denna istället:

 

Har ni oxå sånna där projekt som ni känner att ni borde göra men aldrig kommer till skott med? Jag har två just nu. Skriva kommentarer i vårt album med bilder från vår Kalifornien resa. Det är snart två år sedan vi gjorde den resan och det har gnagt det dåliga samvetet ända sedan dess. Nummer två är att vi ska göra en fotobok med bilder från Sydamerika resan vi gjorde i höstas. Vi tog en hel del bilder och vi har inte ens gått igenom dem i detalj och valt ut de som är bästa. Jag har inte världens bästa långtidsminne så om jag inte framkallar bilder så kommer jag ha glömt det mesta om dessa resor om ett antal år. Visst de finns i datorn, men jag är rädd för att de ska försvinna och jag gillar att bläddra i ett fysiskt album :o)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback