» LUMMER OCH COOKIES

 
 
Viljan att pyssla finns där, men orken gör det inte så jag har legat lite på latsidan på sida tiden när det kommer till diverse pyssel. Istället så har jag typ betat av alla bra serier på Netflix så nu är jag inne på andrahandssorteringen så att säga :o) 
 
Imorgon ska vi ha ett långt gruppmöte med jobbet så jag tog mig iaf i örat och bakade lite kakor som jag tänkte ta med mig. Nämligen American cookies med massor av rostade hasselnötter och mörk choklad. Så goda! Här hittar ni receptet. 
 
 
 
Idag var andra gången som jag lyssnade på julmusik för i år. Har lixom legat lite på latsidan även där, men jag fick lite feeling när jag bakade :o) I vanliga fall så börjar jag lixom lyssna redan i oktober.
 
När vi var hos mina föräldrar i helgen så passade vi på att åka upp till Halleberg för att plocka mossa, lummer och minigranar. Jag blev glatt överraskad att vi hittade lummer! Så nu har lummer och en liten minigran fått flytta in i köket. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback