» VÄXTER HÖGT OCH LÅGT


Mitt elefantöra har fått flytta från vardagsrumsbordet till ampel i köket. Himla käck grej det här med amplar egentligen att man kan ha växter lite varstans :o)

På bordet stårt fortfarande Ginkon som jag köpte för någon månad sedan. Tydligen så ska den tappa löven på vintern och det ska bli spännande att se hurvida den överlever till nästa år. Jag kan ju inte påstå att den har växt nämnvärt sedan jag köpte den :-/

Idag firar jag och hjärtat sex år tillsammans! Ja vi firade ju i helgen oxå, men today is the day så att säga :o) Det är inte klokt vad fort tiden går! Sex år... det är ganska länge det. Det är fantastiskt att det fortfarande känns så underbart att vara tillsammans :o)



Men det måste ju bara vara för att ni är match made in heaven ;)

2015-09-15 // 21:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback