» DYI MADRASSER TILL SOLSÄNGAR

I princip hela sommaren så har jag letat efter grå madrasser till solsängarna utan framgång. Eller ja, jag har hittat madrasser för runt 800 kr styck, men så mycket är jag inte beredd att lägga 😊

Jag tänkte jag kunde köpt sånna där vikbara strandmadasser, men inte heller det har jag hittat i någon bra färg 😕

Det hela slutade med att jag köpte ett sånt där vadderat överkast på Jysk som jag delade på mitten, sydde ett kantband runt om och extra band upptill för att kunna fästa den i solsängen så att den inte glider ner 😃 Visst, det är inte lika mjukt som en madrass, men det duger åt mig, speciellt med några extra kuddar till 😃

Om man skulle känna för det så kan man ju även ta med dem till stranden 😃

Knytband längst upp..



» Maria

Är nyfiken på var du köpt solsängarna? Vilket märke är det?

2017-07-27 // 21:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback