» PIL


Har gjort en liten pil som jag satt upp i pyrets rum. Verkligen inget märkvärdigt, men jag tyckte den blev lite snajsig iaf 😊 Pinnen jag använt är resten av blompinnen som blev över när jag gjorde den ljusgröna "vimpeln" med text på. Sen hittade jag lite färgglada papper, guldtråd och guldglitter i gömmorna att piffa med 😃 


Nya vimplarna hänger i taket och lampan "krusning" från Ikea. Tyckte inte lampan såg så mycket ut för världen i butik, men på plats gillar jag den förvånansvärt mycket! Mysig på nåt vis 😃 

Byrån jag målade om har kommit på plats och så har även Joels gamla jordglob. Nu ska vi bara klura ut hur vi byter lampa i den oxå 😊 

Tidigare hade jag golvlånga gardinlängder i rummet, men det blev lixom för mycket tyg i och med sänghimmeln så jag satte en längd på vardera gardinstång, rullade upp den runt en pinne och knöt två band runt varje gardin och vips så hade jag gardinkappor istället. Ekonomiskt och bra! 😛 



Tror fasen jag fick googla fram hur man byter glödlampa i jordgloben när jag skulle göra det på vår sons glob...skruvade åt alla håll å kanter...haha...

Svar: Haha! Skönt att höra att man inte är ensam 😜
Linda Einemark

2016-02-11 // 11:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback