» BABYGYM & BABYSITTER I "FÅRSKINN"

Nog för att jag tyckte det var roligt att pyssla innan, men det är faktiskt ännu roligare nu när man har en liten plutt att göra grejer till. Babyleksaker och kläder är ju väldigt tacksamt att göra då det inte behöver vara så avancerade och stora saker :o) Har massor av ideer på saker jag vill göra och än så länge så sover ju lillkillen rätt mycket så man hinner faktiskt ganska mycket om man vill. Fast ibland vill man ju faktiskt bara sitta och njuta av att ha en sovande bäbis i famnen. Det är otroligt vad roligt och facinerande det kan vara att stirra på någon som gör så lite *hihi*
 
Emmetts farfar har gjort dem här ställningen som jag sedan målat samt pysslat ihop pynt/leksaker till. Träkulor och ringar i olika former is the shit :o)
 
 
Babysitten från Babybjörnen har fått ett överdrag i fuskfårskinn. Jag tog bara av tyget från babysittern, la ut det på fårskinnet och klippte 10 cm utanför runt om. Sedan la jag det som på bilden på golvet, vek det över kanten och tråcklade fast det lite slarvigt på baksidan så att det inte ska glida omkring. Sist klippte jag hål för stropparna som håller fast bäbis. Tycker det blev mycket snyggare och gosigare så här! Dessutom så är det ju bara att trä av ställningen och stoppa in i tvättmaskinen om en liten olycka skulle vara framme .o)
 
 
Emmett verkar verkligen gilla att ligga i babysittern.. fast allra mest när det gungar så vi får uppfinna nåt här känner jag.. om det inte redan finns nån mojäng som gungar en babysitter? Och då är jag inte ute efter sånna där elektriska babysitters.. :o)
 


Han kommer röra sig mer och mer och lära sig att det gungar om han gör det :)

2016-07-11 // 18:30:08

Så det är en liten plutt nu. Oj vilken go kille.
Pappa

2016-07-11 // 22:29:03

Vad heter du på instagram? 😃

Svar: Hej! Jag heter thisislindisplace :)
Linda Einemark

2016-07-17 // 08:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback