» MAKEOVER - HALL

Föris är stängt idag så jag har hängt med Emmett hela dan 😍 Initialt så kändes det som en jättebra idé att passa på att åka till Ikea. Det ansåg tydligen typ resten av Mölndal oxå. Sanslöst mycket småfolk i restaurangen, inte lika mycket i kassorna tack lov! 😊 Hur som helst.. jag tapetserade om i hallen på ovanvåningen här för ett tag sedan. Vem hade kunnat ana att en röd orientalisk matta skulle göra sig så fint här?!😛 Soffa från Blocket. Här stod ett skrivbord innan. Tanken är att det på sikt ska inhandlas en liten tv (med betoning på liten, Joel 😜) Pappersgrejer på väggen från Indiska. Tillhör nog deras julsortiment egentligen, men jag tycker att de passar året om 👍 "Brickan" i trä som sitter fastklämd på räcket har jag snickrat ihop själv 😃


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback