» SKRIVBORDET ÄR FÄRDIGMÅLAT :o)

Så där ja, då var det klart! Mycket nöjd med resultatet! De nya handtagen gjorde susen :o) Igår var jag på second hand och köpte en ful svart stol till skrivbordet så den håller jag på att måla om nu. Måste ju ha något och sitta på oxå :o)

Idag var en mäklare här och kikade på lägenheten. Jag fick ett tips om just honom och han verkade sympatisk så jag kör nog på honom. Förmodligen så ska de ta kort på lägenheten i mitten av nästa vecka så nu måste jag pimpa den lite. Jag måste åtminstonne köpa nya blommor för de jag har nu har sett sina bästa dar *hehe*

Sen är jag lite konfunderad hur jag ska ha möblemanget i sovrummet. Å ena sidan så tänker jag att det kunde vara bra att klämma in ett skrivbord där för att visa att det finns rum, men och andra sidan så tycker jag det ser lite inknött ut så att säga.. :o) Funderar på att ta bort sängborden så blir det lite mer space. Det tål att tänkas på..



» Anna

De blev ju jättebra. Ser ut som nytt=)

2011-03-05 // 09:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback