» LOPPIS 85 KRONOR

Så här mycket får man för 85 kronor på loppis :o) Till synes ganska fula saker, men samtliga flätade korgar ska sprayas vita och användas till gå-bort-presenter. Ja alltså inte bara korgarna i sig utan fyllda med en massa godsaker :o) I Sinkkrukorna ska jag plantera hyasinter om några veckor. Den virkade duken ska jag kavla in i lera som jag ska göra roliga saker med. Tyget är en gardin som ska få bli kuddar, en julstrumpa eller kanske en bördkorg, eller kanske alltsammans vettja :o). Och en ljusslinga för 5 kronor (som fungrera) kan man alltid få användning för.
 
 
Annars hostar både jag och Joel på här hemma. Det känns som att jag kan hosta hur mycket som helst, men det kittliga i halsen släpper lixom inte :o( Känner mig iaf lite piggare i huvudet idag än igår så det går väl åt rätt håll. Nu ska jag bläddra i en jultidning och låtsas att det är snö som faller utanför fönstret istället för regn.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback