» MULBERRY BAYSWATER BLACK

Ända sedan jag började intressera mig för mode när jag var runt 20 så har jag velat ha en Mulberry Bayswater, men tyckt att de var på tok för dyra. När jag var i Kina några gånger med jobbet för fyra år sen så köpte jag två bättre kopior i skinn, en svart och en oak. Dessa har jag använt sönder så nu tyckte jag att det var dags att köpa en ny äkta, även om jag egentligen fortfarande tycker att det är väldigt mycket pengar för en väska. Jag kände helt enkelt att jag var värd det *hehe* Jag beställde den i måndags från Luisaviaroma.com och igår kom den fram. Snacka om snabba bud ända från Italien! Jag är jättenöjd med väskan! Det känns att det är bra kvalité och med tanke på hur mycket jag använt de gamla väskorna så kommer den här hänge med länge!
 


» Pappa

På mammas gick ju vredet sönder.
Verkar detta vara av bättre kvalite`?

2012-09-07 // 17:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback