» SIDENBLOMMOR

Nu har blåklinten blommat över för länge sen så nu har de här sidenblomorna åkt fram istället :) Vansinnigt praktiskt med sidenblommor, de står hur länge som helt och behöver ingen skötsel. Möjligtvis en avdammning nån gång ibland men inte mycket mer än så. Åsas pojkvän såg inte ens att de inte var äkta *haha* Det kallar jag bra sidenblommor!
 
Nu ska jag ta tag i projekt "sätta spotlights under köksskåpen" Känner på mig att det kan bli riktigt bra trots allt!
 
När det nu börjar att bli mörkare så känner man verkligen hur viktigt det är med mysiga ljuskällor. Igår satte jag en ljusslinga bakom mitt ljusträd som jag har i hallen. Jag hade batteridrivna LED-lampor där tidigare, men de lös inte speciellt länge innan det var dags att byta batteri så nu satte jag dit en "riktigt" ljusslinga istllet. Kablen går genom dörröppningen, men jag tycker inte att det stör så mycket.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback