» DIAMANTFORMAD LAMPA

Äntligen fredag!

Den här veckan har gått så galet fort, men det brukar ofta vara ett gott tecken på att man har haft roligt :o)

Jag beställde en lampa från Ellos för ett tag sedan som jag tycker var tämligen käck. Den passade fint som läslampa i soffhörnan :) Den var lite större än jag väntat mig, men nu när jag vant mig så kanske det inte var så dumt ändå.

 

 

Den här veckan har jag fixat lite med lördagens bröllopstårtor efter jobbet. Tre stycken med hösttema ska levereras imorgon. Jag ligger bra till :) Nu ska de bara spacklas, täckas med sockerpasta med chokladsmak och dekoreras med löven som jag gjort tidigare i veckan. Tror de kommer att bli fina :)

Annars blir det ganska lugnt i helgen. Det blir mys hos Elisabeth och Markus på lördag och kanske en sväng till Ikea på söndag. Där emellan så är jag lite sugen på att göra pulled pork, baka bullar, macarons och torka äppelringar. Men det kanske blir lite mycket att hinna med alltihopa, men å andra sidan så är jag ju ganska effektiv :-p
 
Tjohej!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback