» FÖRÄLDRALEDIG

Nu har Joel jobbat i två veckor och jag har varit själv med Emmett på dagarna. Jag måste säga att det går väldigt bra 😃 Han är en snäll kille som sällan är ledsen och är han det så är det oftast på kvällarna och då är vi ju två 😃 Han ler mer och mer och gör en massa söta läten så det blir roligare och roligare 😊 Han sover fortfarande rätt mycket på dagarna så det finns gott om tid för bäbisgos! 😍

Mysigast är det att ligga i vår stora säng och snuffsa nära nära när han ska sova. Ev så blir det även en och annan mini powernap även för min del även om jag har lite svårt att sova på dan.

Fast i soffan funkar det oxå bra att sova.. fast mest för Emmett

Vi har även hängt en del på altanen i skuggan när det vart fint väder 😃

Hittade en bra solhatt till lillkillen

Vi hänger med Joels föräldrar ibland. Himla smidigt då de bort så nära (läs: 10 meter bort)

😃

Middag hos Joels föräldrar 😃

Emmett har vart med mig ute och planterat om lite blommor 😃

Vi har ätit somriga luncher så som sallader och quesadillas med goda tillbehör 😃

Jag har passar på att ta in blommor från trädgården 😃

Förra helgen besökte vi Klädesholmen och tog sedan färjan till Åstol och Stora Dyrön. Bohuslän är verkligen makalöst vackert och mysigt!

Lillkillen hade bara ben så jag satte en sjal över som skydd. Bäbissjalar kan man verkligen ha till mycket!

Klädesholmen

Åstol i kvällsljus ovan

Lunch på Klädesholmen

Åstol

Och så några bilder på pyret bara för att han är så söt 😊




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback