» INNE OCH UTE


Så här ser det ut i vårt vardagsrum just nu. Rosa toner. Trivs väldigt bra med dessa måste jag säga, men ju mer sommar det blir desto mer grönt och blått kommer jag ta in. Jag sydde fina kuddfodral förra året som jag planerar ta fram i år igen 😃 Buketten på bordet fick jag min sista dag på jobbet. Så fin! Det känns för övrigt fantastiskt skönt att ha slutat jobba! Bara 19 dagar kvar till BF! Helt galet! 😊


Vår altan! Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med de nya möblerna vi köpte även om den svarta möbelgruppen var av lite tveksam kvalitet och möblerna svåra att montera. Solsängarna i bambu känns däremot väldigt rejäla 😃 Jag är nog ganska färdig vad gäller växter oxå. Nu gäller det bara att se till att inte glömma vattna ! 


Igår eftermiddag var i bjudna på grill hos familjen Bewicks som bor på en pråm/husbåt ungefär vid röda sten. Fanstastiskt sällskap, god mat och så härligt att sitta på deras brygga, kika på båtarna som åkte förbi!

Igår gick pyret bananas i typ tre timmar. Han stångade runt där inne så jag kände mig alldeles mör efteråt. Vet inte vad som tog åt honom. Nog för att han brukar röra sig rätt mycket, men igår var helt galet. Men sol vanligt så blev han lugnt och fin när vi la oss i sängen när vi kom hem 😃 Han måste vart helt utpumpad av all motion. Idag är han igång igen, men håller inte riktigt samma tempo 😝 


Slutligen en bild från altanen och på lyktan jag köpte förra veckan. Vårt altanbord är rätt stort så det kändes som att det krävdes något större där för att inte kännas puttigt 😃 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback