» HÖST

Tiden räcker inte riktigt till till att blogga just nu känner jag.. eller ja, det känns inte som prio ett just nu 😊 Aningen flitigare är jag på Insta där jag heter thisislindisplace. Följ mig gärna där 😃👍

I helgen har vi plockat ner utemöblerna i källaren och jag har burit in alla träd i kruka och pynt i växthuset. Känns skönt att det är gjort! 😃 Idag har Joel rensat avloppet och jag har hängt med Emmett under tiden. Ibland får man faktiskt åropa "du har inget luktsinne" kortet 😋

Vi var ute i trädgården och plockade lite blommor som nu pryder vardagsrumsbordet. Hortensian hade en sån himla fin lila färg som passade perfekt med kuddar, plädar å annat. När jag ändå var i gång så passade jag på att plocka fram lite fler värmeljuskyktor. Man kan lixom aldrig få för många sånna på hösten och vintern 😃

Sen har vi vart en sväng på Frölunda torg och fikat och köpt några nya pyjamaser till skrutten 😍

Sist, men inte minst några kort på plutten som har fått sin första tand och som vaknat typ varje eller varannan timme på nätterna i en och en halv vecka. Sedan några dagar tillbaka verkar han dock sova bättre, men vaknar tidigare på mornarna 🙈 Mamma är INTE jättesugen på att gå upp kl sex på mornarna!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback