» LITEN MOLNMOBIL

När jag introducerade träroboten för Emmett så insåg jag att han tyckte det var väldigt roligt med de olika delarna som rörde sig och rasslade. Jag tänkte ett varv och spånade vidare på luftballongstemat och hittade på denna lilla mobil. Delarna är väl förankrade med skruv så den kan användas både som "tittleksak", pynt eller att faktiskt pilla på 😃

Jag gjorde några stycken i olika färger 😃

Så här stor är den i förhållande till bäbisnappen (0-6 månader):

Inte så pluttig, men inte heller jättestor. Tänkte att den skulle vara greppvänlig 😃👍



Great post. I was checking continuously this blog and I am impressed!
Very helpful info specifically the last part
:) I handle such information much. I used to be looking for this certain information for a long time.
Thanks and best of luck.

2023-08-03 // 05:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback