» GOD JUL!

Då var det redan Annandan. Fort går det minsann! Som väntat så har jag lyckats att bli lite småförkyld. Det känns som att jag alltid blir det när jag är ledig. Jag har hört att det beror på att man slappnat av.. men vad vet jag. Julen har som vanligt varit väldigt mysig och bestått av en massa god mat och godis, men mest julkänslor måste jag ändå säga att jag hade innan jul när jag höll på och julpyssla för fullt :o) Här kommer lite bilder från julafton. Den lilla tösen heter Beatrice och är min brors och hans tjejs barn. Ett väldigt glatt barn! 



Jag måste erkänna att jag har varit lite nördig och trixat med min Iphone en hel del.. och jag är såld. Hur bra som helst och smidig att surfa på! Just nu så sitter jag och försöker lägga in lite roliga ringsignaler. De som var med som standrad var ju inte mycket att hänga i julgranen precis.

Igår kväll så var jag hos Emily. Empa var oxå där. Vi tjötatde, åt pizza, godis och tittade på 27 Dresses. Filmen var faktiskt bättre än vad jag kom ihåg den. Kanske beror på att jag hade högre förväntningar på den första gången jag såg den. På tal om film. Jag har bokat biljetter till Narnia 3D på torsdag. Jag hoppas på riktigt grymma 3D effekter. Jag tycker dessa kan variera väldigt mellan olika filmer.

I eftermiddag så får jag ng bege mig ut i naturen en sväng, för det är fantstiskt vacker ute! Massor med snö! Säker dubbelt så mycket som i Götet.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback