» DIARY & CLOTHING



Egentligen så hade jag tänk sluta med en massa uppstyrda outfitbilder nu när jag fräschat till bloggen så fint ;o) MEN eftersom jag gillar kläder och eftersom ett plagg hängandes på en galje ger föga inspiration så har jag bestämt mig för att en och annan outfit kan få dyka upp ibland ändå.. =) Skjortan här brevid köpte jag på Gina för någon dag sen. Den är riktigt tunn och skön och jag känner på mig att den kommer att gå att kombinera med en massa olika kläder =). Inte minst så kommer den vara prefekt att ha på stranden om man skulle råka bränna sig,  inte för att det skulle kunna hända mig, men ändå! ;-P

Helgen har varit tämligen lugn och mysig. Vi (läs: mest Joel) har skrapat tak. Själv så bangade jag när man var tvungen att klättra på ytterligare en stege för att komma åt uppe på taket. Då blev det lite läskigt. *hehe*. Bäst på hela helgen var kanske kvällsdoppet i en sjö som heter Långvattnet i Kikås. Helt underbart! Det var varmare i vattnet än i luften, säkert upp emot 25 grader, lovely!

Idag så är det rätt ruggigt väder ute, men det gör inte så mycket eftersom jag gör min allra sista vecka på jobbet. Jag tycker det känns tusen gånger tråkigare att jobba när solen skiner och man vet att alla andra är lediga!















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback