» DIARY

Då var det måndag igen då. Helgen passerade som vanligt förbi i ett rasande tempo. Lister har målats, ett skåp har monterats, garderober har placerats på sin rätta plats, Freeport och Ikea har besökts. Jag kom hem med ett par kostymbyxor från Mango och lite annat pynt. Iittala shoppen på Freeport är verkligen grym, de har så himla mycket fint!
 
En bra sak är att förkylningen är som bortblåst, en dålig sak är att den verkar ha transfererat till Joel. En annan mindre kul sak är att jag inte fick uppdraget som jag var på intervju för förra veckan. En annan tjej med erfarenhet från det efterfrågade området knep den. Känns som moment 22. Man vill ju utvecklas och inte stå och stampa på samma plats, men ska man byta till något nytt för att skaffa sig nya erfarenheter så saknar man erfarenhet och blir då lätt borträknad. Tredje gången gilt förhoppningsvis! 
 
Sist men inte minst en bra sak.. trots allt så känner jag mig väldigt väldigt lycklig och tacksam! :o)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback