» GOD EFTERMIDDAG!

Igår kväll så var vi på middag och Emelie och Pontus och som vanligt så var det hur mysigt som helst! Vi blev bjudna på en jättegod kall laxtårta, biff bourguignon (tack google för stavningen på det ordet ;o) med hasselbackspotatis och till efterrätt fick vi ost, kex och kaffepannacotta. Till detta så dracks det lite för mycket gott vin *hehe*

Idag så har vi vari en sväng till Byggmax och köpt lite kompleterande grejer till inredningen i garderoben som är under uppbyggnad. Joels förkylning verkar tyvärr blivit värre igen så nu ligger han och sover. Jag kan inte komma ihåg om jag någonsin varit sjuk så länge som han varit nu, 2 veckor. Usch! Enda fördelen med att vara sjuk ibland är väl att man mer uppskattar att få vara frisk.

Igår fick jag en jättefin kombinerad mössa och halsduk som Joels mamma stickat åt mig. Jag vill oxå vara så duktigt på att sticka. Himla fin och skön var den. Slänger upp en bild på den sen.. :o)

Nu ska jag laga världens enklaste mat åt oss. Makaroner med bacon i småbitar blandas med gräddfil. Låter helskumt, jag vet, men det är verkligen jättegott!

Köss å hej!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback