» KONFERENSRESA TILL KROATIEN

Nu är jag tillbaka från konferensresan med jobbet! Resan har varit jättebra utan en lugn stund. Dagarna har ägnats åt konferens. Kvällarna åt häng på beachen, middag och party. Trots att det var 24 grader så kändes det verkligen att det var off-seanson, men det gjorde inte så mycket. Med 140 pers så fyller man rätt lätt ett ställe utan annat folk. På ett sätt så var det bara bra för alla gick till samma ställe och splitrades inte så som man kanske skulle gjort om mer var öppet.

Näst sista dagen åkte vi buss två timmar för att forsränna. Forsen var en 2-3:a på skalan 1-5. Vilket var alldeles tillräckligt för mig! Det var helt ok, men jag fick lite flashbacks från Åre när vi nästan höll på att välta en gång så jag kan bara konstatera att att forsränning inte är min grej längre. Men det var väldigt kul att skvätta vatten på de andra båtarna! =)

En härlig och lite smått galen Xdinare kom på idén att vi skulle bygga ett mänskligt torn och skriva "Xdin" med människor. Det var grmt kul att titta på när han styrde och ställde *asg*

Nu är jag som sagt tillbaka i Götet. Jag var på en jobbintervju igår. Det kändes verkligen som att han gillade mig! Han skulle lämna besked idag, men har uppenbarligen inte hört av sig ännu så nu sitter jag här och väntar.

En annan liten rolig grej. Jag har letet jättelänge efter två recept som jag vet att jag har haft tidigare. Dock så har tanken inte slagit mig att gå igenom min receptpärm för idag. Och där hittade jag dem! Kan nog bli att prova de båda i helgen! =)

Tokförkyld har jag blivit oxå, men jag tror inte det har så mycket med forsränningen att göra. Jag kände mig lite halvknas redan innan vi åkte. Nu hoppas jag bara att det går över snabbt!

Imorn är det fredag! Skönt med bara tre arbetsdagar den här veckan! I helgen ska jag ta det lugn och göra så lite som möjligt. Ska bli skönt!!!



» Anna

Åh jag älskar Kroatien. Var i Kroatien var ni?

2010-10-08 // 15:23:30
» Anna

Sv:Haha ja visst var de. Okej, ja jag var ju i Kroatien i somras men inte riktigt ända nere i Vodice.

2010-10-08 // 19:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback