» LOPPISFYND I FALKÖPING

Hej där! Nu är jag hemma i Falköping. Gud så skönt det är att komma hem ibland! Sova i sitt gamla flickrum och bli ompysslad av mamma och pappa.

Jag och mamma har precis varit på Frälsningsarmens Second hand. Herre jösses vad mycket grejer! Tro det eller ej så gjorde jag en hel del fynd. Jag köpte ett hörnskåp, en söt kaffeservis med rosa rosor på, en vinkaraff i glas, två små ljuslyktor, en plåtburk och en citruspress. Allt detta för ynka 215 kr! Hade man gått till Myrornas i Göteborg och köpt samma saker så hade man lätt fått betala de dubbla. Heja Falköping.. ibland! ;o) Visar mian fynd senare..

Ikväll så ska jag träffa Emily. Emily har lovat mig god mat, vin och "PA:s-godis" (näst bästa lösgodiset efter 4-GOTT)! Det kommer bli kempe grejt det är jag helt säker på!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback